Νεα και session reports απο τις προσφατες συναντησεις μας για boardgaming.

27.9.05

Session Report - 25/9/2005

Μονο δυο ατομα καταφεραμε να συγκεντρωθουμε σημερα - Geoman και Gkako - οποτε ηταν ευκαιρια να παιξουμε επιτραπεζια για δυο παικτες - σπανια μπορουμε να τα παιξουμε επειδη συνηθως βρισκομαστε 4-6 ατομα.

Το Dungeon Twister ηταν το πρωτο παιχνιδι που παιξαμε. Ο καθε παικτης εχει 8 διαφορετικους χαρακτηρες παγιδευμενους σε εναν λαβυρινθο στον οποιο υπαρχουν παγιδες, κλειστες πορτες, περιστρεφομενα δωματια και διαφορα αντικειμενα - treasures, swords, ropes, potions, κ.λ.π.
Ο παικτης προσπαθει να ελευθερωσει τους χαρακτηρες του και ταυτοχρονα να βγαλει τους αντιπαλους χαρακτηρες απο το παιχνιδι. Καθε χαρακτηρας που βγαινει απο τον λαβυρινθο καθως και καθε αντιπαλος χαρακτηρας που σκοτωνεται δινει 1 βαθμο (Victory Point) στον παικτη. Κερδιζει οποιος φτασει τα 5 Victory Points. Οι παικτες παιζουν καρτες καθε γυρο που τους δινουν Action Points με τα οποια μπορουν να κινηθουν, να κανουν μαχη, να ανοιξουν πορτες, να ενεργοποιησουν special abilities, κ.λ.π. Το Dungeon Twister δεν εχει καθολου τυχη μετα το αρχικο στησιμο του λαβυρινθου και αυτο σημαινει οτι το παιχνιδι μπορει να κρατησει αρκετη ωρα αν οι παικτες προσπαθουν να αναλυσουν ολες τις δυνατες κινησεις τους.
Οι πρωτοι γυροι περασαν με την εξερευνηση του λαβυρινθου γιατι οι περισσοτεροι χαρακτηρες, τα δωματια, και τα αντικειμενα ειναι αρχικα κρυφα. Στον τριτο γυρο ενας χαρακτηρας του Gkako (ο Thief) εμφανιστηκε ως δια μαγειας κοντα σε δυο χαρακτηρες του Geoman. Στους επομενους δυο γυρους ηταν εκτος παιχνιδιου. Geoman = 1VP.
Στον επομενο γυρο ο Thief του Geoman καταφερε να βρει ενα Treasure και να δραπετευσει μαζι με αυτον απο μια αφυλακτη εξοδο. Geoman = +2VP.
Ο Gkako κινηθηκε προς το κεντρο του λαβυρινθου και προσπαθουσε επι 2-3 γυρους να ελευθερωσει εναν δικο του χαρακτηρα που ειχε παγιδευτει αναμεσα σε 4 τοιχους... Ο Wizard του Geoman βρισκοταν στο διπλανο δωματιο και ο Gkako εστειλε τον Warrior του προς τα εκει. Υπηρχαν κλειστες πορτες αναμεσα, αλλα ο Warrior εχει την ικανοτητα να τις καταστρεφει...
Ο πανικοβλητος Wizard, με 4 Action Points, μολις που προλαβε να παρει ενα Wand που βρισκοταν στην αλλη ακρη του δωματιου και του επετρεπε να ριξει ενα fireball στον γυρο του. Ο Warrior πλησιασε στον επομενο γυρο καλυμενος πισω απο εναν τοιχο. Ο Wizard πατησε πανω στα γραναζια που περιστρεφουν το δωματιο, το δωματιο περιστραφηκε και ο Warrior βρεθηκε προσωπο με προσωπο με τον Wizard. Το fireball του Wizard περασε μεσα απο μια σπασμενη πορτα (την ειχε σπασει ο Warrior μερικους γυρους πριν) και εστειλε τον Warrior εκτος παιχνιδιου. Geoman = +1 VP.
Ο Gkako προχωρησε με τους υπολοιπους χαρακτηρες του προς το μερος που βρισκοταν ο Warrior του Geoman με αγριες διαθεσεις.
Ο ηρωικος Wizard του Geoman βρηκε ενα Rope στο σημειο που πριν λιγο βρισκοταν ο Warrior του Gkako. Με μια καρτα που εδινε 5 Action Points περασε πανω απο δυο παγιδες με την βοηθεια του Rope και βγηκε απο τον λαβυρινθο. Geoman = +1 VP. GAME OVER!
Το παιχνιδι κρατησε σχεδον δυο ωρες αλλα αξιζε τον κοπο!
DTwister

Το επομενο ηταν το Chinagold. Δειτε την παρουσιαση λιγο πιο κατω για να καταλαβετε πως παιζεται. Ο Geoman επαιζε στα ποταμια και ο Gkako στα βουνα.
Στην αρχη το παιχνιδι ηταν ισσοροπημενο. Καθως το ταμπλω αρχιζε να αδειαζει ο Geoman βρεθηκε μπροστα καμμια 10αρια gold coins, αλλα ο Gkako μικραινε συνεχεια την διαφορα.
Οταν ειχαν μεινει λιγα gold coins στο ταμπλω το παιχνιδι εγινε αγχωτικο γιατι μια λαθος κινηση μπορει να δωσει στον αντιπαλο το προβαδισμα. Πολλοι γυροι περασαν με αρκετη μελετη και κινησεις μπρος-πισω. Βεβαια το παιχνιδι ειναι ετσι φτιαγμενο που δεν μπορεις να κανεις μπρος-πισω για πολλη ωρα και αυτο ειναι που το κανει ενδιαφερον και οχι επαναλαμβανομενο...
Ο Geoman ηθελε 2 ακομα gold coins για να εχει περισσοτερα απο τα μισα και επομενως να κερδισει. Και στο τελος καταφερε να παιξει (με πολυ κοπο και ιδρωτα!) μια κινηση απο την οποια ο Gkako επαιρνε μεν τα περισσοτερα gold coins, αλλα οτι και να επαιζε μετα ο Geoman θα επαιρνε 2 gold coins! Τελικο αποτελεσμα: Geoman = 46 - Gkako = 45!
Chinagold

Κλεισαμε την βραδια με το λιγο γνωστο Droles de Zebres της Γαλλικης Asmodee. Στο ταμπλω του παιχνιδιου απεικονιζεται ενας ζωολογικος κηπος χωρισμενος σε διαφορετικα τμηματα. Οι παικτες σε καθε γυρο τοποθετουν tiles με ζωα ωστε να παρουν την πλειοψηφια σε οσο το δυνατον περισσοτερες περιοχες. Υπαρχουν κροκοδειλοι, λιονταρια, γαζελες, ζεβρες και ελεφαντες, το καθενα με διαφορετικη αξια και διαφορετικες ιδιοτητες: οι ζεβρες δινουν τους περισσοτερους βαθμους αλλα κρυβονται αν διπλα τους βρεθει λιονταρι (και τοτε δινουν 0 βαθμους), οι κροκοδειλοι τρομαζουν τις γαζελες και αλλαζουν θεσεις με αυτες, κ.λ.π. Επιπλεον υπαρχει ο φυλακας του ζωολογικου κηπου που περιφερεται γυρω απο αυτον και οι παικτες μπορουν να παιξουν tiles μονο στην ζωνη που βρισκεται...
Στους πρωτους γυρους και οι δυο παικτες επαιζαν tiles σε διαφορετικες περιοχες. Ο Geoman επαιξε ενα λιονταρι και τρομαξε μια ζεβρα του Gkako. Ο Gkako ανταπεδωσε στον επομενο γυρο, διωχνοντας και μια γαζελα ταυτοχρονα.
Με ενα κεφαλι καζανι απο τα προηγουμενα παιχνιδια και οι δυο παικτες εκαναν αρκετα λαθη: π.χ. ο Gkako αφησε τον Geoman να κλεισει πρωτος μια περιοχη και να παρει +5 βαθμους, ο Geoman διαπιστωσε οτι ηταν λαθος που επαιξε το λιονταρι τοσο νωρις γιατι τωρα υπηρχαν καλυτερες ευκαιριες...
Καθως το παιχνιδι προχωρουσε δυσκολευε γιατι οι θεσεις εκλειναν. Ο Gkako κυριαρχησε στις μεσαιες ζωνες και ο Geoman στις ακριανες (οι οποιες ειχαν ομως περισσοτερες ζεβρες, αρα και τους περισσοτερους βαθμους).
Στο τελος οι περιοχες σχεδον μοιραστηκαν μεταξυ των παικτων αλλα ο Gkako ειχε αυτες με τα ποιο αχρηστα βαθμολογικα ζωα (κροκοδειλοι, λιονταρια) και ετσι το τελικο σκορ διαμορφωθηκε: Geoman = 55, Gkako = 47
Zebres

Ειμαι σιγουρος οτι ο Gkako θα παρει εκδικηση την επομενη φορα! :-)

1 Comments:

Blogger Geoman said...

Dungeon Twister: Hmmm... ο Wizard δεν χρειαζεται το Rope για να περασει τα Traps αφου ενα απο τα abilities του ειναι Flying...

Την επομενη φορα θα το θυμομαστε!

3:00 π.μ.

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home